Reklamationer
Ingen er perfekte, heller ikke os. Men noget kan vi love og det er at vi altid gør vores bedste, både når det gælder vores produkter, men bestemt også når det gælder vores kundeservice. Tag endelig et kig på Trustpilot.
Vores produkter er håndlavet/håndsamlede på vores værksted/designstudie i Aarhus og der kan derfor ske fejl fra vores side. Og vores pakkepiger løber i perioder ekstra stærkt og kan derfor også overse noget. En ting er dog fælles og det er at vi altid retter op på vores fejl.
Så oplever du fejl, mangler eller andre problematikker med dine smykker/din ordre skal du endelig bare kontakte os med det samme. Så finder vi den bedste løsning hurtigst muligt.
Processen for reklamationer er:
1. Send en e-mail til reklamation@grundled.dk (Vi besvarer indenfor 24 timer)
2. Skriv i emnefeltet: Reklamation + dit "ordrenummer"
3. Beskriv fejlen og vedlæg billeder til dokumentation
OBS! Det er vigtigt at du noterer dit ordrenummer, så vi kan finde frem til netop din ordre. Ordrenummeret finder du i din ordrebekræftigelse som du modtog på e-mail ved købet. Har du modtaget smykket som gave, skal du have fat i giveren som kan oplyse e-mail og ordrenummer.
Herefter kontakter vi dig hurtigst muligt :)
Kh Helle Just Weiling, designer og indehaver
Jewelry by Grundled