Ingen er perfekte, heller ikke os. Men noget kan vi love og det er at vi altid gør vores bedste, både når det gælder vores produkter, men bestemt også når det gælder vores kundeservice. 

Vores produkter er håndlavet/håndsamlede på vores værksted/designstudie i Aarhus og der kan derfor ske fejl fra vores side. Og vores pakkepiger løber i perioder ekstra stærkt og kan derfor også overse noget. En ting er dog fælles og det er at vi altid rydder op efter os selv :) 

Så oplever du fejl, mangler eller andre problematikker med dine smykker/din ordre skal du endelig bare kontakte os med det samme. Så finder vi den bedste løsning hurtigst muligt. 

Processen for reklamationer er:
1. Send en e-mail til info@grundled.dk
2. Skriv i emnefeltet: Reklamation + dit "ordrenummer"
3. Beskriv fejlen og vedlæg billeder til dokumentation

OBS! Det er vigtigt at du noterer dit ordrenummer, så vi kan finde frem til netop din ordre. Ordrenummeret finder du i din ordrebekræftigelse som du modtog på e-mail ved købet.

Herefter kontakter vi dig hurtigst muligt :)

Kh Helle Just Weiling, Designer og indehaver
Jewelry by Grundled

Andre hjælpesider:
Kontakt kundeservice.
› Retur og ombytning.