Kundeservice hjælpesider
Før du kontakter kundeservice, kan det være du kan finde svar på dit spørgsmål herunder?
Jeg ønsker at returnere min ordre
Hos os er det vigtigt, at du føler dig tryg ved dit køb. Derfor kan du nemt håndtere din retur eller ombytning via vores returportal. Her kan du vælge mellem, Ombytning til andre smykker, ombytning til et gavekort, fuld tilbagebetaling. Smykkerne skal returneres i samme stand, som du modtog dem. De skal være i deres originale smykkeæske og uden tegn på brug. Du har 30 dage fra den dag, du lagde din ordre, til at beslutte dig.
Gå til vores returportal her ›
Jeg har en reklamation
Oplever du fejl, mangler eller andre problematikker med dine smykker eller forsendelse skal du endelig bare kontakte os med det samme. Så finder vi den bedste løsning hurtigst muligt.
Processen for reklamationer er:
1. Send en e-mail til kundeservice@grundled.dk
2. Skriv i emnefeltet: Reklamation + dit "ordrenummer"
3. Beskriv fejlen og vedlæg billeder til dokumentation
OBS! Det er vigtigt at du noterer dit ordrenummer, så vi kan finde frem til netop din ordre. Ordrenummeret finder du i din ordrebekræftigelse som du modtog på e-mail ved købet. Har du modtaget smykket som gave, skal du have fat i giveren som kan oplyse e-mail og ordrenummer.
Jeg er i tvivl om min ordre er gået igennem?
Har du lagt en ordre, men ikke modtaget en bekræftelse på e-mail kan følgende være gået galt:
1. Din ordre er ikke gået igennem.
2. Din ordrebekræftelse ligger i din spam-folder.
3. Du har muligvis tastet din e-mail forkert og derfor modtager du ikke din ordrebekræftelse.
Vi får ikke besked ved en af ovenstående fejl, så modtager du ikke ovenstående e-mails efter dit køb, så kontakt derfor hurtigst muligt vores kundeservice og oplys navn, efternavn samt tidspunkt for lagt ordre, så hjælper vi med at finde frem til fejlen.
Hvor bliver min pakke af?
1. Når du har lagt din ordre modtager du en ordrebekræftelse på e-mail.
2. Når vi har pakket din ordre modtager du et Track & Trace / forsendelsesnummer på e-mail.
3. Når din ordre kan afhentes i pakkeshop, er leveret hjemme/erhverv eller ligger klar i vores showroom modtager du en e-mail med afhentningsinformation.
Du kan spore din pakke/ordre med dit forsendelsesnummer her: PostNord - Track & Trace ›
Er der nogen af ovenstående mails du ikke modtager kan det skyldes at de havner i spam, du har tastet din e-mail forkert eller din ordre ikke er gået igennem. Kontakt derfor vores kundeservice på e-mail yderligere assistance.
Jeg nåede ikke at hente min pakke i pakkeshop, hvad gør jeg?
Nåede du ikke at afhente din pakke i pakkeshoppen og er den på vej tilbage til os, kan vi gensende den for DKK 39. Beløbet overføres til os via MobilePay på nummer 16258. Vi kan først gensende pakken, når vi har modtaget den retur hertil. Når vi modtager pakker retur som ikke er afhentet, kontakter vi dig altid på e-mail.
Hvad er jeres leveringstid?
Vores leveringstid er 1-2 hverdage til pakkeshop. Ofte er pakkerne allerede fremme dagen efter hvis du bestiller en hverdag inden kl.13:00.
Leveringstid
· Levering til pakkeshop: 1–2 hverdage
· Levering til privat: 1–3 hverdage
· Levering til erhverv: 1–3 hverdage
· Vi leverer med PostNord
· Vi leverer mandag til lørdag
· Vi afsender mandag til fredag kl.14:00.
Hvad er jeres fragt- og leveringspriser?
· Levering til pakkeshop: DKK 29
· Levering til privat: DKK 49
· Levering til erhverv: DKK 49
· Returpakker og håndtering via returportal: DKK 39
Gratis levering
· Gratis levering til pakkeshop på alle ordrer over DKK 499
Kontakt kundeservice
Har du stadig brug for hjælp, og kunne vores hjælpesider ikke guide dig helt i mål? Så sidder vi i kundeservice klar til at hjælpe dig. Husk gerne at have dit ordrenummer ved hånden, hvis din henvendelse handler om en eksisterende ordre – så kan vi hjælpe dig endnu hurtigere.
E-mail: kundeservice@grundled.dk (hverdage kl. 09:00–15:00)
Chat: Åben alle hverdage kl. 09:00–15:00
Telefon: +45 2635 8800 (hverdage kl. 10:00–12:00)
Vi glæder os til at hjælpe dig

Jewelry by Grundled
Kundeservice
kundeservice@grundled.dk
Generelle henvendelser
info@grundled.dk
Jewelry by Grundled
Nørre Allé 13, Baghuset 1. sal
8000 Aarhus C
Danmark
+45 26358800
CVR-nr / VAT.: DK38340867
B2B salg
Find kontaktoplysninger og mere info omkring vores B2B salg her ›

Om Jewelry by Grundled
Bag Jewelry by Grundled står designer og indehaver Helle Just Weiling, som driver brandet fra sit designstudie og showroom i Aarhus C sammen med sin mand Martin Ejvind Arthur Weiling og deres dygtige team.
Læs mere om Jewelry by Grundled her ›