Find svar om retur, reklamationer, fragtpriser, leveringstid herunder.
Jeg ønsker at returnere
Vi ved, at smykker ikke altid føles helt rigtige for én, og vi hjælper dig selvfølgelig gerne godt videre med din retur. For at gøre processen så nem som muligt, er det vigtigt, at du læser vores returbetingelser, før du sender noget retur. Vi glæder os til at hjælpe dig videre.
Gå til retur her ›
Jeg har en reklamation
Oplever du fejl, mangler eller andre problematikker med dine smykker eller forsendelse skal du endelig bare kontakte os med det samme. Så finder vi den bedste løsning hurtigst muligt.
Processen for reklamationer er:
1. Send en e-mail til kundeservice@grundled.dk
2. Skriv i emnefeltet: Reklamation + dit "ordrenummer"
3. Beskriv fejlen og vedlæg billeder til dokumentation
OBS! Det er vigtigt at du noterer dit ordrenummer, så vi kan finde frem til netop din ordre. Ordrenummeret finder du i din ordrebekræftigelse som du modtog på e-mail ved købet. Har du modtaget smykket som gave, skal du have fat i giveren som kan oplyse e-mail og ordrenummer.
Hvad er jeres leveringstid?
Vi sender pakker alle hverdage med PostNord, som leverer mandag til fredag samt om lørdagen. Det betyder, at din ordre når frem så hurtigt og sikkert som muligt.
PostNords forventede leveringstider:
• Pakkeshop: 1–2 hverdage
• Privatadresse: 1–3 hverdage
• Erhvervsadresse: 1–3 hverdage
I travle perioder – særligt omkring Black Friday og starten af december – kan der forekomme forsinkelser hos PostNord, som vi desværre ikke har indflydelse på. Typisk opleves ekstra leveringstid i perioden 28/11 til 02/12, oftest 2–4 dage, hvorefter leveringerne som regel igen følger de normale leveringstider.
Sidste frist for levering inden juleaften er fredag d. 19. december kl. 12.00.
Hvad er jeres fragt- og leveringspriser?
Hvis du køber for DKK 499 eller mere, betaler vi fragten og den er gratis for dig.
Fragt- og leveringspriser:
· Levering til pakkeshop: DKK 29
· Levering til privat: DKK 49
· Levering til erhverv: DKK 49
· Returpakker og håndtering via returportal: DKK 39
Kan mine julegaver nå frem inden juleaften?
Sidste dag for bestilling med levering inden juleaften er fredag den 19. december kl. 12.00.
Kontakt kundeservice
Har du stadig brug for hjælp, og kunne vores hjælpesider ikke guide dig helt i mål? Så sidder vi i kundeservice klar til at hjælpe dig. Husk gerne at have dit ordrenummer ved hånden, hvis din henvendelse handler om en eksisterende ordre – så kan vi hjælpe dig endnu hurtigere.
E-mail: kundeservice@grundled.dk
(Vi bevarer hendelser hverdage kl. 09:00–15:00)
Chat med os, klik på ikonet med de 3 prikker (...) nederst i højre side:
(Vi bevarer hendelser hverdage kl. 09:00–15:00)
Telefon: +45 2635 8800
(Telefonen er åben hverdage kl. 10:00–12:00)
Vi glæder os til at hjælpe dig

Jewelry by Grundled
Kundeservice
kundeservice@grundled.dk
Generelle henvendelser
info@grundled.dk
Jewelry by Grundled
Nørre Allé 13, 1. sal
8000 Aarhus C
Danmark
+45 26358800
CVR-nr / VAT.: DK38340867
(Ovenstående adresse er ikke en fysisk butik, men vores kontor og designstudie)

Om Jewelry by Grundled
Bag Jewelry by Grundled står designer og indehaver Helle Just Weiling, som driver brandet fra sit designstudie og showroom i Aarhus C sammen med sin mand Martin Ejvind Arthur Weiling og deres dygtige team.
Læs mere om Jewelry by Grundled her ›












