Kundeservice hjælpesider
Før du kontakter kundeservice, kan det være du kan finde svar på dit spørgsmål herunder?
Jeg ønsker at returnere min ordre
Læs vores betingelser for retur samt gå til vores returportal her ›
Jeg ønsker at ombytte til andre smykker
Vi tilbyder ikke ombytning. Hvis du ønsker andre smykker, skal du returnere din ordre og få refunderet pengene. Derefter kan du foretage et nyt køb. Læs vores betingelser for retur og gå til vores returportal her ›
Jeg har en reklamation
Oplever du fejl, mangler eller andre problematikker med dine smykker eller forsendelse skal du endelig bare kontakte os med det samme. Så finder vi den bedste løsning hurtigst muligt.
Processen for reklamationer er:
1. Send en e-mail til reklamation@grundled.dk
2. Skriv i emnefeltet: Reklamation + dit "ordrenummer"
3. Beskriv fejlen og vedlæg billeder til dokumentation
OBS! Det er vigtigt at du noterer dit ordrenummer, så vi kan finde frem til netop din ordre. Ordrenummeret finder du i din ordrebekræftigelse som du modtog på e-mail ved købet. Har du modtaget smykket som gave, skal du have fat i giveren som kan oplyse e-mail og ordrenummer.
Jeg er i tvivl om min ordre er gået igennem?
Har du lagt en ordre, men ikke modtaget en bekræftelse på e-mail kan følgende være gået galt:
1. Din ordre er ikke gået igennem.
2. Din ordrebekræftelse ligger i din spam-folder.
3. Du har muligvis tastet din e-mail forkert og derfor modtager du ikke din ordrebekræftelse.
Vi får ikke besked ved en af ovenstående fejl, så modtager du ikke ovenstående e-mails efter dit køb, så kontakt derfor hurtigst muligt vores kundeservice og oplys navn, efternavn samt tidspunkt for lagt ordre, så hjælper vi med at finde frem til fejlen.
Hvor bliver min pakke af?
1. Når du har lagt din ordre modtager du en ordrebekræftelse på e-mail.
2. Når vi har pakket din ordre modtager du et Track & Trace / forsendelsesnummer på e-mail.
3. Når din ordre kan afhentes i pakkeshop, er leveret hjemme/erhverv eller ligger klar i vores showroom modtager du en e-mail med afhentningsinformation.
Du kan spore din pakke/ordre med dit forsendelsesnummer her: PostNord - Track & Trace ›
Er der nogen af ovenstående mails du ikke modtager kan det skyldes at de havner i spam, du har tastet din e-mail forkert eller din ordre ikke er gået igennem. Kontakt derfor vores kundeservice på e-mail yderligere assistance.
Hvad er jeres leveringstid?
Vores leveringstid er 1-2 hverdage til pakkeshop. Ofte er pakkerne allerede fremme dagen efter hvis du bestiller en hverdag inden kl.13:00.
Leveringstid
· Levering til pakkeshop: 1–2 hverdage
· Levering til privat: 1–3 hverdage
· Levering til erhverv: 1–3 hverdage
· Vi leverer med PostNord
· Vi leverer mandag til lørdag
· Vi afsender mandag til fredag kl.14:00.
Hvad er jeres fragt- og leveringspriser?
· Levering til pakkeshop: DKK 29
· Levering til privat: DKK 49
· Levering til erhverv: DKK 49
· Returpakker via returportal: DKK 39
Gratis levering
· Gratis levering til pakkeshop på alle ordrer over DKK 399
· Altid gratis lokal afhentning i vores showroom uanset ordrestørrelse. Få mere info om lokal afhentning her.
Hvordan henter jeg min pakke som jeg har købt til lokal afhentning?
Bestiller du til lokal afhentning modtager du en e-mail så snart din ordre er pakket og klar til afhentning. Vi kan som regel pakke den med det samme hvis du bestiller i hverdagene inden kl.14:00. Læs mere om åbningstider for afhentning her
Kan jeg købe smykker i jeres showroom?
Det er ikke muligt at købe smykker i vores showroom, men du kan bestille online på vej op af trappen og afhente lige efter hvis du oplyser dit ordrenummer ;) Du kan læse mere om vores shoowroom og åbningstiderne her.
Kontakt kundeservice
Kunne ovenstående 'Hjælpesider' ikke guide dig videre, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Husk at notere dit ordrenummer hvis dit spørgsmål omhandler en eksisterende ordre.
Vores kundeservice er åbent hverdage
kl. 09:00–15:00
E-mail
kundeservice@grundled.dk
Jewelry by Grundled
Nørre Allé 13, Baghuset 1. sal
8000 Aarhus C
Danmark
+45 26358800
Kundeservice
kundeservice@grundled.dk
Jewelry by Grundled
info@grundled.dk
Helle Just Weiling
Designer, direktør og indehaver
helle@grundled.dk
Line Kirstine Kristensen
B2B salg
linekirstine@grundled.dk
Martin Ejvind Arthur Weiling
Kreativ direktør og partner
martin@grundled.dk
Caroline Hammer
Shop Manager
caroline@grundled.dk
CVR-nr / VAT.: DK38340867
B2B salg
Find kontaktoplysninger og mere info omkring vores B2B salg her ›
Om Jewelry by Grundled
Bag Jewelry by Grundled står designer og indehaver Helle Just Weiling, som driver brandet fra sit designstudie og showroom i Aarhus C sammen med sin mand Martin Ejvind Arthur Weiling og deres dygtige team.
Læs mere om Jewelry by Grundled her ›
Showroom
Skal du afhente en ordre købt online, kan du finde vej og se åbningstider for afhentning. Vores showroom er kun åben for afhentning af ordrer.
Gå til showroom