Kundeservice hjælpesider
Før du kontakter kundeservice, kan det være du kan finde svar på dit spørgsmål herunder?
Jeg ønsker at returnere min ordre
Har du købt eller modtaget smykker i gave som du ønsker at returnere, så skal du sende dem retur via vores returportal.
Læs herunder hvordan du returnerer.
Du har altid 30 dages returret.
Proces for returnering
1. Ønsker du at returnere, skal du bruge dit ordrenummer samt den e-mail som blev benyttet ved købet.
2. Herefter køber du en returlabel til DKK 39 på vores returportal (Linket finder du længere nede på siden). Du vil efter købet kunne hente din returlabel som labelless QR-kode som du blot skal fremvise på posthuset. Du kan også vælge at printe den og påsætte på pakken. Som ekstra service sender vi også din returlabel til den e-mail som foretog købet.
3. Når smykkerne er pakket, sender du returpakken til os.
4. Når vi har modtaget pakken, vil vi behandle din retur hurtigst muligt. Ofte på dagen eller dagen efter hvis vi modtager den en hverdag. Pengene tilbageføres altid på det kort som blev benyttet ved købet.
Ombytning til andre smykker?
Vi tilbyder ikke ombytning. Hvis du ønsker andre smykker, skal du følge returproceduren herover og få refunderet pengene. Derefter kan du foretage et nyt køb, hvortil du ville skulle betale fragt igen. Husk dog at vi altid fri fragt for alle køb over DKK 399.
Generelt om retur
Smykkerne skal altid returneres i samme stand som ved modtagelse, i original smykkeæske og uden det har været taget i brug. Vi returnerer ikke penge for tilkøbte benyttede gaveæsker og lykønskningskort. Vi bytter kun varer hvortil der kan fremvises et ordrenummer for køb og fortrydelsesfristen ikke er overskredet. Det gælder også hvis du har modtaget smykket som gave. Ordrenummeret blev sendt til den e-mail, der blev brugt ved købet. Vi modtager ikke returpakker sendt til afhentning i udleveringssteder eller pakkeshops. Returpakken skal altid sendes direkte til vores adresse via vores returportal. Det er ikke muligt at returnere i vores showroom.
Køb returlabel og gå til vores returportal her.
Jeg ønsker at ombytte til andre smykker
Vi tilbyder ikke ombytning via vores returportal. Hvis du ønsker andre smykker, skal du følge returproceduren for retur herover.
Jeg har en reklamation
Oplever du fejl, mangler eller andre problematikker med dine smykker eller forsendelse skal du endelig bare kontakte os med det samme. Så finder vi den bedste løsning hurtigst muligt.
Processen for reklamationer er:
1. Send en e-mail til reklamation@grundled.dk
2. Skriv i emnefeltet: Reklamation + dit "ordrenummer"
3. Beskriv fejlen og vedlæg billeder til dokumentation
OBS! Det er vigtigt at du noterer dit ordrenummer, så vi kan finde frem til netop din ordre. Ordrenummeret finder du i din ordrebekræftigelse som du modtog på e-mail ved købet. Har du modtaget smykket som gave, skal du have fat i giveren som kan oplyse e-mail og ordrenummer.
Jeg har ikke modtaget en bekræftelse på mit køb?
Har du lagt en ordre, men ikke modtaget en bekræftelse på e-mail kan følgende være gået galt:
1. Din ordre er ikke gået igennem
2. Din ordrebekræftelse ligger i din spam-folder.
3. Du har tastet din e-mail forkert og modtager derfor heller ikke din besked fra PostNord når pakken kan afhentes.
Vi får ikke besked ved en af ovenstående fejl, så modtager du ikke ovenstående e-mails, så kontakt derfor hurtigst muligt vores kundeservice og oplys navn, efternavn samt tidspunkt for lagt ordre, så hjælper vi med at finde frem til fejlen.
Hvor bliver min pakke af?
1. Når du har lagt din ordre modtager du en ordrebekræftelse på e-mail.
2. Når vi har pakket din ordre modtager du et Track & Trace / forsendelsesnummer på e-mail.
3. Når din ordre kan afhentes i pakkeshop, er leveret hjemme/erhverv eller ligger klar i vores showroom modtager du en e-mail med afhentningsinformation.
Du kan spore din pakke/ordre med dit forsendelsesnummer her: PostNord - Track & Trace ›
Er der nogen af ovenstående mails du ikke modtager kan det skyldes at de havner i spam, du har tastet din e-mail forkert eller din ordre ikke er gået igennem. Kontakt derfor vores kundeservice på e-mail yderligere assistance.
Jeg nåede ikke at hente min pakke i pakkeshop
Nåede du ikke at afhente din pakke i pakkeshoppen og er den på vej tilbage til os, kan vi gensende den for DKK 39. Beløbet overføres til os via MobilePay på nummer 16258. Vi kan først gensende pakken, når vi har modtaget den retur hertil. Når vi modtager pakker retur som ikke er afhentet, kontakter vi dig altid på e-mail.
Hvad er jeres leveringstid?
Vi afsender ordrer alle hverdage kl.14:00. Så hvis du bestiller en hverdag inden kl.12:00 afsender vi samme dag.
Leveringstid
· Levering til pakkeshop: 1–2 hverdage (Ofte dag-til-dag)
· Levering til privat: 1–3 hverdage
· Levering til erhverv: 1–3 hverdage
· Vi leverer med PostNord
· Vi leverer mandag til lørdag
· Vi afsender mandag til fredag
Hvad er jeres fragt- og leveringspriser?
· Levering til pakkeshop: DKK 29
· Levering til privat: DKK 49
· Levering til erhverv: DKK 49
· Returpakker via returportal: DKK 39
Gratis levering
· Gratis levering til pakkeshop på alle ordrer over DKK 399
· Altid gratis lokal afhentning i vores showroom uanset ordrestørrelse. Få mere info om lokal afhentning her.
Hvordan henter jeg min pakke som jeg har købt til lokal afhentning?
Bestiller du til lokal afhentning modtager du en e-mail så snart din ordre er pakket og klar til afhentning. Vi kan som regel pakke den med det samme hvis du bestiller i hverdagene inden kl.14:00.
Åbningstider for afhentning af ordrer:
Mandag: 09:00–15:00
Tirsdag: 09:00–15:00
Onsdag: 09:00–15:00
Torsdag: 09:00–15:00
Fredag: 09:00–15:00
Weekend, ferier og helligdage: Lukket
Afhentningsadresse:
Jewelry by Grundled
Nørre Allé 13, Baghuset
8000 Aarhus C
› Find vej
Kontakt kundeservice
Kunne ovenstående 'Hjælpesider' ikke guide dig videre, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi besvarer alle henvendelser indenfor 24 timer på hverdage. Husk at notere dit ordrenummer hvis dit spørgsmål omhandler en eksisterende ordre.
E-mail:
kundeservice@grundled.dk
Telefon:
+45 26358800
(Hverdage fra 10:00–12:00)
Jewelry by Grundled
Nørre Allé 13, Baghuset 1. sal
8000 Aarhus C
Danmark
Kundeservice
kundeservice@grundled.dk
Jewelry by Grundled
info@grundled.dk
Helle Just Weiling
Designer, direktør og indehaver
helle@grundled.dk
Line Kirstine Kristensen
B2B salg, SoMe ansvarlig og LIVE shopping
linekirstine@grundled.dk
Martin Ejvind Arthur Weiling
Webshop ansvarlig og partner
martin@grundled.dk
CVR-nr / VAT.: DK38340867
Showroom
Skal du afhente en ordre købt online, kan du finde vej og se åbningstider for afhentning her. Vores showroom er kun åben for afhentning af ordrer.
Det er altså ikke muligt at købe smykker, returnere eller komme med reklamationer. Du kan læse mere om retur og reklamationer under kundeservice.