Generel retur og retur af julegaver
Alle smykker købt fra d. 15. oktober 2024 og frem kan byttes til og med d. 15. januar 2025.
Smykkerne skal altid returneres i samme stand som ved modtagelse, i original smykkeæske og uden det har været taget i brug. Vi bytter varer hvortil der kan fremvises et ordrenummer for køb og returfristen ikke er overskredet. Ordrenummeret blev sendt til den e-mail, der blev benyttet til købet. Returpakken skal altid sendes direkte til vores adresse via vores returportal og kan ikke returneres i vores showroom. Det er ikke muligt at bytte enkelte smykker fra vores sammensatte smykkesæt eller adventskalendre.
Proces for retur
1. Benyt venligst vores returportal herunder via linket i den grønne knap. Hertil skal du bruge dit ordrenummer samt den e-mail som blev benyttet til købet.
2. På returportalen vælger du, hvilke smykker du ønsker at returnere. Herefter køber du en returlabel til DKK 39. Du vil efter købet kunne hente din returlabel.
3. Når smykkerne er pakket, sender du returpakken til os.
4. Når vi har modtaget pakken, vil vi behandle din retur hurtigst muligt. Pengene tilbageføres altid på det kort som blev benyttet ved købet.
Ønsker du at returnere smykker, som du har købt som en deal, som eksempelvis udløste en gratis gave eller under Black Week, så læs videre nederst under afsnittet 'Retur af smykker købt med en deal'.
Retur af smykker købt med en deal eller under Black Week
Ønsker du dine penge retur?
Ønsker du pengene refunderet, skal hele ordren returneres, hvis den er købt med en deal eller under Black Week. Pengene vil blive tilbageført på det kort som blev benyttet til købet.
Ønsker du kun at returnere nogle af smykkerne og beholde resten?
Hvis du kun ønsker at returnere dele af din ordre, vil vi sende et tilgodebevis på værdien af det eller de returnerede smykker. Tilgodebeviset sendes som udgangspunkt til den e-mail, der blev benyttet ved købet. Har du modtaget smykket som gave eller givet det som gave, er det dog muligt at få tilsendt tilgodebeviset til en anden e-mail. Når du sender pakken retur, skal du blot vedlægge en seddel i returpakken med dit fulde navn, mobilnummer og e-mail. Du skal dog stadig melde din retur via returportalen.
Har du spørgsmål til ovenstående, så kontakt endelig vores kundeservice.