Retur

FAQ om retur

Vi har samlet de mest almindelige spørgsmål herunder. Du kan finde linket til returportalen længere nede på siden.

Returbetingelser

Vores returpolitik giver 30 dages returret fra ordredatoen.

• Smykkerne skal returneres i samme stand som ved modtagelse, i deres originale smykkeæske og uden tegn på brug. Hvis du derimod har en reklamation, kan du finde vejledning til, hvordan du skal forholde dig, her.

• Vi bytter altid varer, forudsat at der kan fremvises et ordrenummer, og returfristen ikke er overskredet. Ordrenummeret blev sendt til den e-mail, der blev anvendt ved købet.

• Det er ikke muligt at bytte enkelte smykker fra vores sammensatte smykkesæt. Smykkesæt skal returneres samlet.

• Returpakker skal sendes direkte til vores adresse via returportalen, eller indleveres i vores showroom i åbningstiden, som du kan finde her. Det er kun muligt at indlevere returvarer, men ikke at ombytte dem i showroomet. Vi håndterer ikke returer ved ankomst, men ekspederer dem hurtigst muligt efter modtagelsen.

Meld din online retur her

1. Benyt venligst vores returportal herunder via linket i den grønne knap. Hertil skal du bruge dit ordrenummer samt den e-mail som blev benyttet til købet.

2. På returportalen vælger du, hvilke smykker du ønsker at returnere. Herefter køber du en returlabel til DKK 39. Du vil efter købet kunne hente din returlabel.

3. Når smykkerne er pakket, sender du returpakken til os.

4. Når vi har modtaget pakken, vil vi behandle din retur hurtigst muligt. Pengene tilbageføres altid på det kort som blev benyttet ved købet.

Ønsker du at returnere smykker, som du har købt som en deal, som eksempelvis udløste en gratis gave eller under Black Week, så læs videre nederst under afsnittet 'Retur af smykker købt med en deal', da der gælder andre returbetingelser.

Returportal - Påbegynd din retur her